Обмін та повернення товару
Обмін товару належної якості
Шановні покупці, наша компанія здійснює обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», який надає вам право повернути або обміняти товар, що не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки.
Згідно з постановою КМУ від 19 березня 1994 року № 172, правила обміну товарів залежать від їх категорії та стану. Обмін товару можливий у наступних випадках:
Товар належної якості: Споживач має право обміняти будь-який непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не використовувався і зберіг свій товарний вигляд, включаючи упаковку, пломби, ярлики. Всі витрати з обміну товару належної якості несе покупець (наприклад, не підійшов колір, розмір...)
Термін обміну: Право на обмін повинно бути реалізовано протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Цей час вважається розумним для перевірки товару на відповідність очікуванням споживача.
Недоліки товару: Якщо товар має дефекти, споживач також може вимагати обміну. У цьому випадку наявність документа, що підтверджує факт покупки (квитанцію про оплату, товарний чек) є обов'язковою.
Винятки: Слід зазначити, що не підлягають поверненню та обміну товари певних категорій, такі як продукти харчування, ліки та засоби особистої гігієни, якщо вони були належної якості.
У разі відмови покупця від товару належної якості вартість доставки товару та відправка його назад оплачується покупцем.
Обмін товару можна здійснити за адресою м. Охтирка, Сумська обл., вул. Перемоги 13, біля відділення НП№5
У разі виявлення браку товару покупцем під час отримання на відділенні компанії перевізника чи при доставці кур'єром усі витрати компенсує продавець, за умови фіксації фото або відео та складання акта невідповідності в компанії перевізника. Компенсація відбувається шляхом оплати всіх витрат з доставки та заміни товару компанії, яка доставляла товар.
Повернення товару
Умови повернення передплати за товар:
1. Відмова від товару з особистих причин:
Колір, упаковка, якість:
На жаль, у таких випадках передплата 150 грн не повертається. Це пов'язано з тим, що ми несемо витрати з обробки замовлення, доставки та комісії платіжних систем.
Зверніть увагу: Перед замовленням ретельно ознайомтеся з описом товару, фото та відгуками інших покупців. Це допоможе вам зробити правильний вибір та уникнути повернення.
2. Повернення товару з поважних причин:
У таких випадках передплата повертається в розмірі 100% на карту покупця протягом 24 годин після отримання заявки на повернення:
Неправильний товар:
Якщо ви отримали не той товар, який замовляли на сайті, ми негайно повернемо вам передплату та компенсуємо витрати на доставку переказом на вашу банківську карту протягом 24 годин з моменту звернення.
Фізично пошкоджений товар:
У разі виявлення пошкоджень при отриманні товару обов'язково складіть акт на відділенні пошти. З актом та фотографіями пошкоджень зверніться до нас, і ми повернемо вам передплату на вашу банківську карту протягом 24 годин з моменту звернення.
Неповна комплектація:
Якщо ви отримали товар з неповною комплектацією, повідомте нам про це якомога швидше. Ми відправимо вам відсутні елементи або повернемо передплату за них на вашу банківську карту протягом 24 годин з моменту звернення.
Умови повернення товарів неналежної якості
Згідно зі статтею 8 (частина 14) Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення сумнівів у якості споживаного товару такий товар повинен бути підданий спеціалізованій експертизі. Обмін або повернення грошових коштів за такий товар здійснюється тільки за результатами експертизи. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника. Після проведення експертизи – наші менеджери повідомлять вам по телефону про результати та надають документ для підтвердження.
Важливо!
Звертатися з претензіями щодо якості товару, його комплектності або відповідності замовленню можна протягом 14 днів з моменту отримання.
Для оформлення повернення вам необхідно зв'язатися з нами зручним для вас способом:
- по телефону: +380 93 319-7024
- по електронній пошті: Optovichokshop@gmail.com
- через форму зворотного зв'язку на сайті
- Після повідомлення про повернення, відправити товар транспортною компанією "Нова Пошта" за наступними даними:
ФОП "Саєнко А. О." м. Охтирка, Сумська обл. Відділення Нової пошти №5 +380 93 319-7024
- Повідомити номер транспортної накладної для відстеження
Будьте впевнені, ми докладемо всіх зусиль, щоб вирішити вашу проблему швидко та справедливо!